hehe

När jag är med min vänner klagar jag mest, nu var de ett tag sen jag var med dom.. Så jag klagar lite här istället.

Imorse då jag checkade fb,bloggar osv så verkade hela skellhell vara så underbart lyckliga över de vackra vädret. 'åååh snowboard' 'åååh ut och gå'. Ja ok, slalom, promenader osv funkar helt ok. Men sen ba 'ska ut och sola'. Ähvafan, sola? I bikini eller bh eller? Nej. NEJ. Sola i jävlart sibiriska tjockkläder i februari...De är kallt. 5 meter hög snö. Sen ba 'ååh ut o sola i de fina vädret'. Sluta nöja er med lite sol i februari, simma till Madagaskar istället

Jag är en negativ själ. Utsikt från mitt närmaste fönster atm, ska vi sola???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0