Dag 3 - Dina föräldrar

Skippar dag 2.

Ehm min föräldrar. Mamma heter Arezoo&pappa Faramarz. Fett jävla random namn, I know. Pappa är typ 45 eller 46&mamma är 32. Dom har varit gifta i typ massa år. Dom rår om resturangen Carl Viktor här i stan, de kanske inte säger er så mycket men den ligger iaf just bredvid subway. Dom är ganska speciella, eller jag vet inte dom är kanske som alla andras föräldrar. What ever, men jag är oftast ganska arg på dom...Men haha de är klart jag älskardom. Senn så harvi ritkigt skoj ibland.. Min pappa ska förövrigt till usa imorrn, eller typ i övermorrn, han ska chilla galet med sina buddy's där...Då antar jag att jag ska vara med mamma ganska mycket (?)
Jag har ingen jävla aning vad de där ska föreställa^..
Mamma till höger dåra. HAHA. Min morbror till vänster alltså. Hittade ingen bild på papi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0