Dag 13&14

Dag 13 - Ditt favoritställe
Jaa, asså inte skolan iallafall.

Dag 14 - 5 snabba fakta om dig
  • Jag lyssnar alltid på musik, då jag ska sova, då jag vaknar, då jag duschar, när jag är ute, på skolan, när jag äter. Typ alltid iallafall.
  • Mat är nog de vackraste som finns, jag är förmodligen de fetaste som finns.
  • När jag är lycklig tar jag de förgivet, sen när de tar slut ångrar jag att jag inte tog vara på de.
  • Skolan är riktigt jobbig just nu, är riktigt less.
  • Jag saknar hur allt var förr, för typ nåra månader sen.
Sämsta sakerna om mej, eftersom att dom inte ens var om mej, eller jo, fast nej, men jag är äckligt ointressant, ähvafan. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0